среда, 13. јануар 2016.

PRVI POST

CAO DRUSTVO,


Ja se zovem Vanja i nadam se da cete uzivati u mojim postovima.
Bice zabavni,zanimljivi,kreativni i origialni.
Postove cu objavljivati svaki 2.-3.dan,a za svaki neobjavljeni post sigurno cu imati dobar razlog.

Bice tu veoma lepih i kreativnih ideja.Pisacu svasta nesto,od korisnih saveta za lepotu,
do recepta za ukusne obroke koji se lako pripremaju.
Prvi put blogujem i veoma sam srecna zbog toga.Da naprvim ovaj blog pomogla mi je jedna veoma draga osoba.Ta osoba me je ohrabrila i podrzala da napravim ovaj blog gde cu deliti svoje kreativne ideje sa vama i zbog toga sam joj veoma zahvalna.

Molila bih vas samo da ko kod poseti moj blog i procita post,ostavi komentar o njemu,bio pozitivan ili negativan,jer bih volela da cujem i vase misljene.Unapred  hvala onima koji ce posecivati moj blog i pruzati mi podrsku!!!<3<3<3


 POZZ DO SLEDECEG POSTA!!!


     
                                                                                
                                                                                        


3 коментара:

  1. Izvini sto te pitam,ali ovaj post mi deluje toliko interesantno i pitam se zasto ne pises dalje.Kada mozemo ocekivati novi post???Ako se plasis nekih reakcija nemoj ili nekih uvreda vazno je da ti verujes u sebe i da pises kada zelis,uopste ne moras po pravilu.Imas punu podrsku ostalih blogera i blogerki.Ako te to sputava samo se opusti bice mi drago da citam tvoje postove!!!Unapred se radujem :)!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na ohrabrenju, nadam se da ce se barem neki blogeri odazvati i doci da me podrze. Hvala ti puno.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na ohrabrenju, nadam se da ce se barem neki blogeri odazvati i doci da me podrze. Hvala ti puno.

    ОдговориИзбриши