субота, 6. фебруар 2016.

8 SAVETA ZA NEGU KOZE

Cao drustvo,
Danas sam resila da neke savete za lepotu podelim sa vama.
Pricacu vam o savetima koji su veoma korisni za zdravlje nase koze. Pa hajde da pocnemo. UZIVAJTE!!!<3<3<3


Vec znate da tokom svih godisnjih doba moramo voditi racuna o nasoj kozi. Moramo je stititi i negovati da ne bi doslo do ostecenja. Koza je cesto izlozena vetru, kisi, Suncu i drugim nepovoljnim uticajima, i zbog toga je moramo  zastititi.

Pored svih krema za kozu koje su korisne, ipak mislim da je najzdravije zastiti kozu prirodnim preparatima poput sargarepe.

1)
Verovatno se pitate kakvu korist nasa koza ima od sargarepe!!!
Sargarepa nam daje preplanuo ten, mozemo je grickati, izrendati, skuvati...Jednostavno je mozemo pripremiti na razne nacine. Beta-karoten ce vam podariti sjajan izgled.
Bolje je za nasu kozu da je prorodno potamnimo nego da idemo u solarijume koji veoma stete nasoj kozi i nasem organizmu,
zbog veoma opasnih zracenja!!!
Osim toga sargarepa u sebi sadrzi dva znacajna vitamina koja stite nasu kozu od spoljasnih uticaja poput vetra, kise, Sunca...
To su vitamini E i C.
Vitamin E se nalazi u kiviju, avokadu, lesnicima... Ovaj vitamin daje kozi elasticnost.
Vitamin C se krije u agrumima, jagodama, paprikama...
Sargarepa takodje poboljsava vid, sadrzi mnoge neophodne hranjive supstance za nas organizam (poput vitamina, minerala itd.)  i veoma je korisna za nas imuno-sistem.
Preporucujem je svima.
Ali naravno, sargarepa ne sadrzi sve potrebne hranljive supstance i zbog toga je najbolje jesti raznovrsnu hranu jer tada unosimo razlicite hranljive supstance koje su podjednako vazne za nas organizam.



2)HIDRATACIJA KOZE!!! 

Kada pijemo vodu mi hidriramo nasu kozu,
 i zbog toga NE ZABORAVITE DA REDOVNO PIJETE VODU!!!! 

3) BRZO NA PILING!!! 

Piling je tretman kojim cistimo lice, uklanjamo izumrle celije koze i prasinu koja se skuplja na nasem licu. 

Evo jednog saveta kako na brzinu napraviti smesu za piling. 

Potrebno: Smedji secer i maslinovo ulje. 
Pomesajte jednu kasiku smedjeg secera sa pola kasike maslinovog ulja. Ovom smesom nezno, vrhovima prstiju izmasirajte lice i vrat a zatim dobro isperite vodom. 

PAZNJA!!!: NEMOJTE DA RADITE PILING SUVISE CESTO, 
JER MOZETE DA IZIRITIRATE KOZU!


4) MASKA ZA LEPO LICE OD AVOKADA!!! 

Da bi brzo pripremile masku za hidriranje lica, viljuskom izgnjecite jedan zreli avokado. Ovako dobijeni smesu stavite na dobro ocisceno lice i ostavite da stoji 5 minuta, a potom dobro isperite vodom. Ulja koja sadrzi avokadu su veoma blagotvorna za kozu. 



PAZNJA!!! :KAKO DA ZNAMO KADA JE AVOKADO ZREO?! 
AVOKADO JE ZREO TEK KADA NJEGOVA SPOLJASNJA "KOZA"  POTAMNI I SMEZURA SE!!!



5) PRIRODNI PARFEM 

U serpu stavite pola litre mineralne vode i dodajte latice od cetiri ruze. Stavite serpu na sporet da bi se voda zagrejala. Cim voda pozne da kljuca, sklonite serpu sa vatre  i ostavite latice da stoje u vodi pola sata. 
Procedite vodu i sipajte je u flasicu ili u mali bokal koji 
cete drzati u frizideru  sedam dana. 
Ovu vodicu od ruza mozete da nanosite na kozu kako bi je osvezile a moze da vam posluzi i kao parfem. 


6)ZIMA I HLADNOCA

Zimi kozu treba dobro zastititi jer je tada najvise izlozena hladnoci koja joj steti. Ako osetite da vam je koza suva, zategnuta  i pomalo crvena, najbolje da je namazete masnom kremom. Ali ne treba mazati samo ruke vec i usne jer one veoma lako ispucaju!!! Koza vam nece biti suva i gruba ako je hranite svakog dana,ostace nezna a, osim toga, krema ce je zastiti od nepovoljnih uticaja prirode kao sto su zima, kisa, vetar itd.

Evo jedne male tajne, kako da vam ruke 
ostanu nezne i glatke tokom zimskih dana!!!

Potrebno: jedna tegla meda. 

Namazite debeo sloj meda na ruke i ostavite ga da stoji
na rukama 5 minuta a potom dobro isperite
i zima im nece moci nista!!! 


7) LETO I VRUCINA

Sledeci saveti ce vam posebno koristiti ako ste na moru jer tokom leta na plazi,  koza se lako susi zbog morske soli. 
Zato je ujutru i uvece namazi uljem monoi sa Tahitija. 

Ovo ulje se pravi od cvetova biljke gardenije i dolazi nam sa Polinezije. Koristi se i kao maska za ostecenu i suvu kosu.


PAZNJA!!! :ULJE MONOI TE NECE ZASTITI OD SUNCEVIH ZRAKA, ONO NE ZAMENJUJE KREMU ZA SUNCANJE KOJU MORAS OBAVEZNO DA STAVIS RADI ZASTITE!!! 

8)BADEMOVO ULJE

Koza na stopalima vam takodje moze postati suva ako provodite mnogo vremena setajuci se bosi po pesku. Zato, nakon tusiranja dobro osusite stopala i nezno ih izmasirajte bademovim uljem. 
Ne zaboravite da dobro da dobro namazete pete jer je tu koza najsuvlja!!!

NADAM SE DA CE VAM OVI SAVETI BITI OD KORISTI!!! 

PS. AKO STE UZIVALI U OVOM POSTU, I AKO VAM SE SVIDEO  MOLIM VAS KOMENTARISITE GA I UCLANITE MI SE NA BLOG!!! 

POZZ


                                                                     Muffin <3

     
                          


























30 коментара:

  1. SUPER POST!!!

    Imam novi post pa me posetite na bojanasworlddd.blogspot.com i ako zelite uclanite se.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, ja sam vec uclanjena!!!
    Molim te preporuci me dalje ako ti se svidja moj blog.
    Pozz<3

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, ja sam vec uclanjena!!!
    Molim te preporuci me dalje ako ti se svidja moj blog.
    Pozz<3

    ОдговориИзбриши
  4. Izgleda da sam opet slucajno duplirala komentar, izvinite.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Vrlo interesantne ideje!
    Za par njih nisam uopce znala pa mozda isprobam neku :)

    Posjeti moj blog i uclani se ako zelis:
    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno, naravno da cu posestiti tvoj blog i naravno cu se i uclaniti. Jos jednom ti hvala.
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican ti je post :-)
    Hvala ti na komentau, uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti <3

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, uclanila sam se u tvoj blog, pratim te preko GFC-a nadam se da ces uzvratiti! <3 :)

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post,samo tako nastavi :)
    P.S.Pratim te :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post. :) Super su saveti
    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. I odlični saveti. Nisam imala pojma o nekima od njih,a svakako ću isprobati neke :)


    www.alijindevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post. Jako su dobri saveti. Samo, pokušaj da malo ređe pišeš velikim slovima, jer je nekako početnički (ok, ti jesi početnik, ali verujem da želiš da ti blog bude što bolji). Nemoj ovo da shvatiš kao hejt, već kao mali savet.
    P.S. Učlanila sam se! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno sto si se uclanila i na savetu, pokusacu da to popravim u sledecem postu, jos jednom hvala<3

      Избриши
  14. Super ti je post, slike su divne, uclanila sam ti se na blog.

    http://theebestofme.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala ti puno, uclanicu se i ja na tvoj blog<3

    ОдговориИзбриши
  16. Super post, jako koristan, učlanila sam ti se na post. :)

    Ako želiš, pogledaj moj blog, nova sam. :)
    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Divan post,moja koža je užasna :///
    Nadam se da ce mi to pomoci :DD
    Btw,imam #1 Q&A na blogu pa ako ti nije tesko postavi mi neko pitanjce ;))

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Post ti je super, uzviala sam citajuci ga :) Svi saveti mi se mnooogo dopadaju. Imas super nacin pisanja i to mi se bas dopada kod tebe. Sjajan ti je ceo blog, samo tako nastavi <333
    Uclanila sam se na tvoj blog, pa ako zelis uclani se i ti na moj :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Odlicni savjeti,super post!!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Veoma koristan post!
    Uclanila sam se,nadam se da ces uzvratiti!!!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши