уторак, 9. фебруар 2016.

PICE ZA SVAKO GODISNJE DOBA

 
Cao drustvo,

Danas cu vam pokazati kako da ojacate svoj imunitet tokom svih godisnjih doba.Da bi se odbranili od raznih virusa i infekcija, podelicu sa vama neke recepte za ukusne napitke koji  stvarno deluju,ako se redovno piju.

Svi misle da su cedjeni sokovi odvratni, gorki ili kiseli...Slazem se da nisu bas lepi kao oni vestacki iz prodavnice ali znam da su sigurno bolji (zdraviji)...oni su takodje odlicni za vas imuno-sistem.

Bolje da svako jutro na prazan stomak popijete jedan vocni, prirodni, cedjeni sok nego da nedelju dana lezite u krevetu i gledate u plafon.

 Na primer, kada mi je bio rodjendan,  to vece sam dobila sam upalu uha (pre toga sam bila desetak dana malo prehladjena) . Prvo sto sam pomislila bilo je "JA SAM NAJVECI BAKSUZ NA SVETU!!!" Ali... Nakon malo razmisljanja, shvatila sam da vladaju razni virusi i infekcije i da je to normalno, mada ipak nije bas moralo za rodjus da se desi ali sta ces. Bas zato i treba da zastitimo nas organizam...


Ali da se vratimo na temu jer sam ja skroz skrenula sa nje...


       
                           1.PROLECNI SOK OD VOCA I POVRCA!!!

                                                (Zvuci neobicno)

Potrebno: * 4 jabuke
                   * 6 sargarepa
                   * 4 veze lista celera
                   * 1 limun


                                 1)Oljustite jabuke i sargarepe.

                     2)Odvojeno od ostalih namirnica iscedite limun.
 
                3)Isecite sve na male komade i ubacite u sokovnik.

                        4)Sok koji ste dobili sipajte u bokal
                            i dodajte cedjeni sok od limuna.

                         5)Stavite sok u frizider i posluzite ga hladnog.

   
          PREDLOG: Umesto limuna mozete staviti i cveklu koju ce te  oljustiti, iseci je i staviti u sokovnik sa ostalim  namirnicama.     Tada ce sok dobiti crvenkasto-roskastu boju!!!




2.OSVEZAVAJUCA LIMUNADA!!! 

Potrebno: 
* 4 limuna
               * 200 grama secera
   * Litra vode
                    * Vatrostalna posuda. 

1)Pazljivo skinite koru sa limuna. 

2)Stavite je u posudu i po pospite secerom. 

3)Ostavite je da tako stoji pola sata. 

4)Stavite vodu da prokljuca a zatim je prespite 
preko kora od limuna i secera. Sacekajte dok se sve ne ohladi. 

5)Iscedite limun i dodajte ga u vodu. 

6)Posudu stavite u frizider jer se ova 
limunada sluzi veoma hladna. 

PREDLOG: Kao dekoraciju mozete dodati kockice leda
 i limun isecen na kolutice. 

Ps. Umesto obicne mozete staviti i mineralnu vodu. 




3. JESENJI SOK KOJI DAJE ENERGIJU!!! 

Potrebno: * 6 paradajza
                    * 2 veze celera
            * 2 limuna

1)Sipajte vodu u serpu i stavite je da prokljuca. 

2)Ubacite paradajz u vrelu vodu, ostavite nekoliko sekundi, izvadite i stavite ga u hladnu vodu. Tako ce te ga lakse oljustiti. 

3)Isecite celer na male komade i ubacite ga
 zajedno sa paradajzom u sokovnik.

4)Ako ne volite semenke od paradajza, mozete procediti sok. 

5)  Svemu dodajte sok od limuna i stavite u frizider. 

PREDLOG: Ako zelite da sok bude 
gusci i hranjiviji umesto celera dodajte 2 avokada!!!




4.ZIMSKI SOK OD JUZNOG VOCA!!! 

Potrebno: *5 pomorandzi
          *3 limuna
                     *8 kasika secera
                    *3/4 litre mleka
             *4 zumanca

1)Iscedite voce ali ostavite jedan limun. 

2)Umutite zumanca u posudi. 

3)Dodajte mleko, iscedjeni sok i secer. 

4)Sve ostavite na hladnom mestu. Pre nego sto servirate od limuna koji ste sacuvali dodajte iscedjeni sok.

PREDLOG: Ako zelite da vas sok bude kiseliji dodaj jedan grejfrut i smanjite kolicinu secera za jednu ili dve kasike. Umesto belog secera mozete da stavite smedji secer koji je zdraviji i dobicete drugaciji ukus soka. 



Mali savet<3: Verovatno svi znate za ovaj trik ali ipak cu ga predloziti...Ako zelite da vasi sokovi izgledaju kao pravi kokteli, u jednu posudu iscedite limun a u drugu stavite beli secer. Izvrnite case i umocite ih prvo u sok pa u secer, secer ce se zalepiti za sok i ostace tako. Izgledace kao da ima leda na njima. 



Nadam se da vam se svideo moj novi post, 
ako jeste (i da nije)  molim vas komentarisite ga.

Unapred, HVALA<3

POZZ

  
                                                      Muffin<3






38 коментара:

  1. Savrsen post, hvala ti mnogo na ovim divnim receptima. Bas mi ovih dana to treba jer se osecam iscrpljeno. :)

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na cemu,hvala tebi sto si komentarisala ova moj novi post. Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Veoma korisno :)

    Novi post ---》 girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kull post ,sta reci.Ja od ovoga praktikujem samo limunadu xD

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, ma moze i to, vazno je samo da bude prirodno jer i limunada je puna vitamina, i ja svako jutro iscedim sebi limun pre obroka a nekad dodam i grejfrut ili pomorandzu...

      Избриши
  5. All the drinks seems pretty yummy!

    Blog: http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/
    Instagram: @sarafqueiros

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post!Iskreno,najviše me je privukao ovaj zimski sok od južnog voća.Pišeš sjajne postove!

    anjasworld1.blogspot.rs-postavi mi par pitanja za Q&A,ako želiš :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post!!Predlozi su savrseni!!!

    bojanasworlddd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post!
    Limunadu obozavam i sigurno cu je napraviti :) Sto se tice ostalih recepta, super su iako ja bas ne volim neka pica od povrca no oni koji ih vole sigurno ce im super posluziti ♥

    Novi post >>> beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha,pa ni ja,veruj mi.
      ujutru pre obroka uglavnom sebi iscedim jedan limun a ponekad dodam pomorandzu ili grejfrut.
      ne pravim cesto ove sa povrce,samo kad zelim da malo eksperimentusem...i unistim kuhinju...

      poseticu tvoj blog sigurno,pozz

      Избриши
  9. Odlični predlozi, možda budem napravila nešto od ovoga.
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj. xx

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, hvala na odličnim receptima! <3


    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/farmasi-garlic-shampoo-review.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/forget-past.html

    ОдговориИзбриши
  11. Nema na cemu, hvala tebi sto si komentarisala<3

    ОдговориИзбриши
  12. Stvarno zanimljiv post, mnogo mi se sviđa... Ovo se ne čini tako loše, možda i probam ;)

    Novo: theab-online.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala ti, molim te uclani mi se na blog, uzvracam.
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  14. Odlična ideja. Ja sam već pravila ovaj prvi sok nekoliko puta ali sam kasnije odustala. Isprobaću i ove druge sokove jer mi izgledaju nekako primamljivo.


    A ti pogledaj moj novi post - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Wow! Lovely colors of juice and seems so delicious :9 Yummy!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post. Svidjaju mi se ovi recepti. Cula sam samo za limunadu hah, za ostalo nisam. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlicno!!! Sokovi su ti divni! Ja obozavam sveze cedjeno voce i povrce, i mislim da su nezaobilazni pogotovo zimi!
    Odličan blog, učlanila sam se :)
    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Naravno, uclanicu se i ja tebi<3

    PS.Puno ti hvala<3<3<3

    ОдговориИзбриши
  19. Sviđaju mi se recepti!
    Neke ću probati da napravim.

    P.S.uclanila sam se kod tebe

    ОдговориИзбриши
  20. Divan blog,kao i post.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. predivno,mrat cu da pokusam od juznog voca,obozavam ga.
    uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati :)
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  22. Odliican post draga <3
    Ako zelis uclani se na moj blog pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  23. Super post,uclanila sam se u tvoj blog..Ako zelis uzvrati ♥

    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши